SBM Techniczna
Spółdzielnia
Budowlano–Mieszkaniowa
"TECHNICZNA"

02-781 Warszawa
ul.Zawadowskiego 5
Spółdzielnia Budowlano–Mieszkaniowa "TECHNICZNA"
02-781 Warszawa | ul.Zawadowskiego 5
Spółdzielnia Budowlano–Mieszkaniowa "TECHNICZNA"
02-781 Warszawa | ul.Zawadowskiego 5
Spółdzielnia
Budowlano–Mieszkaniowa
"TECHNICZNA"

02-781 Warszawa | ul.Zawadowskiego 5
Main Image
Slajd 1 z 8
 
Użytkownik: Hasło:
 
Rozliczenia
 
Aktualności
 
Repozytorium
 
Galeria
 
Kontakt
 
O nas
 
Wiadomość:
Opłata za wywóz odpadów komunalnych
Wiadomość: Opłata za wywóz odpadów komunalnych
aktualizacja: 2020-01-23
aktualizacja: 2020-01-23

Zarząd S.B.M. „Techniczna” zawiadamia, że w dniu 16.01.2020 r. Rada Miasta Stołecznego Warszawy podjęła uchwałę zmieniającą termin obowiązywania nowej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (Uchwała Nr XXV/728/2020).

W związku z powyższym nowa opłata, tj. 65,00 zł/lokal w którym zamieszkują osoby, obowiązuje od 01.03.2020 r.

Informacja o zmianie opłaty przesłana do Państwa pod datą 20.12.2019 r. obowiązuje od dnia 01.03.2020 r.

Wiadomość:
Wywóz gabarytów
Wiadomość: Wywóz gabarytów
aktualizacja: 2020-01-17
aktualizacja: 2020-01-17

Administracja SBM "Techniczna" informuje, że kolejny termin wywozu gabarytów z naszego Osiedla wyznaczono na

24 stycznia 2020 r.

Prosimy mieszkańców o wystawianie gabarytów do wyznaczonego terminu przy altanach śmietnikowych!

Wiadomość:
Komunikat Rady Nadzorczej
Wiadomość: Komunikat Rady Nadzorczej
aktualizacja: 2020-01-10
aktualizacja: 2020-01-10

Szanowni Państwo,

minęło pół roku naszej działalności w Radzie Nadzorczej SBM „Techniczna”, chcielibyśmy powiadomić Państwa w skrócie, jakie działania podjęliśmy oraz nad czym obecnie pracujemy. Chcielibyśmy również  zaprosić Państwa do dzieleniem się z nami, Państwa obserwacjami. W tym celu zapraszamy do korespondencji drogą elektroniczną na adres: radanadzorcza@sbmtechniczna.pl oraz spotkań z nami podczas co miesięcznych dyżurów, które odbywają się zwykle w trzeci poniedziałek  każdego miesiąca w biurze SBM „Techniczna”.

  1. Rekrutacja i zatrudnienie nowego Prezesa: Pana Grzegorza Lipińskiego.
  2. Uzyskanie dostępu do skrzynki email Rady Nadzorczej i bieżące odpisywanie na Państwa wiadomości.
  3. Działania podjęte przeciwko budowie projektu „Skatepark” w parku im. Romana Kozłowskiego (m.in spotkanie z Burmistrzem Panem R. Kempą, napisanie pism do odpowiednich instytucji).
  4. Zgłoszenie problemu wodomierzy w ogródkach co przyczyniło się do zmniejszenia ilości wody technicznej, której koszt ponosili wszyscy mieszkańcy.
  5. Przegląd umów lokali użytkowych w celu ujednolicenia ich zapisów oraz stawek.
  6. Przegląd umów miejsc naziemnych postojowych - w trakcie.
  7. Stworzenie księgi przyjmowania zgłoszeń o awariach.
  8. Prace nad aktualizacją planu remontowego i finansowego na rok 2019.
  9. Interwencja w sprawie likwidacji dziury w nawierzchni przy ul. Zawadowskiego oraz naprawa nawierzchni w prześwicie przy ul. Zawadowskiego 5.
  10. Unowocześnienie placu zabaw na kolonii 6 oraz przegląd techniczny placów zabaw na kolonii 5 oraz 4, wymiana popękanych nakrętek na śrubach oraz przegniłej belki huśtawki na kolonii 4.
  11. Rozpoczęcie działań w zakresie zwiększenia bezpieczeństwanaplacuzabaw na kolonii 5. Planowana jest wymiana lub remont urządzeń oraz ichmontaż w odległościach zapewniających strefy bezpieczeństwa.
  12. Wymiana łańcuchów na blokady postojowe oraz postawienie nowych przy placu zabaw na kolonii 6 w celu poprawy bezpieczeństwa pieszych.
  13. Interwencja w sprawie usunięcia porozrzucanych cegieł/worków z zaprawą/wykonania drobnych napraw na terenie osiedla.
  14. Rekomendacja do Zarządu w sprawie usunięcia trujących krzewów z gatunkucis oraz złotokapów na kolonii 5, które stanowią zagrożenie zdrowia i życia mieszkańców.
  15. Interwencja w sprawie włączenia ogrzewania w okresie, kiedy w mieszkaniach robi się zimno.
  16. Interwencja w sprawie montażu klamek przeciwpożarowych w garażach podziemnych, które są wymagane wg przepisów BHP i przeciwpożarowych.
  17. Spotkanie z mecenasem Panem Chojnowskim w sprawie sprawy Pani Peplak.
  18. Obchód osiedla w celu przygotowania się do planu remontów na rok 2020.
  19. Projekt planu finansowego na rok 2020.
  20. Prośba do Zarządu o przygotowanie informacji do mieszkańców w sprawie użytkowania wieczystego.
  21. Prośba do Zarządu o stworzenie newslettera dla mieszkańców - już wkrótce.
  22. Wniosek do Zarządu w sprawie lepszej organizacji ustawienia pojemników w rejonie altanek śmietnikowych (kolonia 5 i 6) oraz wyznaczenie miejsc naskładowanie gabarytów - w trakcie.
  23. Interwencja w sprawie oświetlenia choinki na kolonii 4.
  24. Interwencja w sprawie złego parkowania Klientów żłobka znajdującego się przy ul. Zaolziańskiej 5.
  25. Sugestia dla Zarządu o zmianie kancelarii prawnej na Radce prawnego w celu przyspieszenia sprawy Pani Peplak, zasięgnięcia nowych opinii prawnych w aktualnych sprawach.
  26. Unowocześnienie i podniesienie standardów ochrony osiedla - w trakcie.
  27. Systematyczne przeglądy zieleni osiedlowej, które przyczyniły się do złożenia wniosków do Wydziału Ochrony Środowiska, w sprawie drzew stanowiących zagrożenie bezpieczeństwa dla ludzi lub mienia.

Z poważaniem

Rada Nadzorcza S.B.M. "Techniczna"

Wiadomość:
Nowe stawki wywozu odpadów komunalnych
Wiadomość: Nowe stawki wywozu odpadów komunalnych
aktualizacja: 2020-01-07
aktualizacja: 2020-01-07

W dniu 12 grudnia 2019 r. Rada Miasta Stołecznego Warszawy podjęła Uchwałę nr XXIV/671/2019 dotyczącą wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami.

Treść Uchwały (kliknij tutaj)

Wiadomość:
Dyżur członka Rady Nadzorczej
Wiadomość: Dyżur członka Rady Nadzorczej
aktualizacja: 2020-01-16
aktualizacja: 2020-01-16

S.B.M. "Techniczna" informuje, że dyżur członka Rady Nadzorczej w dniu 20 stycznia 2020 r. o godz. 18.oo

pełnić będzie Pan Marcin Okoń

Wiadomość:
Informacja na temat przekształcenia użytkowania wieczystego gruntów
Wiadomość: Informacja na temat przekształcenia użytkowania wieczystego gruntów
aktualizacja: 2019-12-17
aktualizacja: 2019-12-17

INFORMACJA NA TEMAT PRZEKSZTAŁCENIA UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO GRUNTÓW

WE WŁASNOŚĆ

 

 

SBM „Techniczna” w połowie roku 2019 wystąpiła do Urzędu Dzielnicy Warszawa Ursynów z wnioskiem o wydanie zaświadczeń potwierdzających przekształcenie gruntu dla 3 nieruchomości, z deklaracją wniesienia jednorazowej opłaty przy wykorzystaniu 98 % bonifikaty dla lokali mieszkalnych, miejsc postojowych pod budynkami i garaży wolnostojących.

Opłata za lokale użytkowe nie jest objęta bonifikatą i zostanie wniesiona z wykorzystaniem pomocy publicznej „de minimis”.

 

Urząd m.st. Warszawy nie jest w stanie wydać, w terminie do końca roku 2019,  wszystkich zaświadczeń. Z dotychczas otrzymywanych informacji wynika, że nie będzie z tego tytułu żadnych konsekwencji dla mieszkańców, niezależnie od daty otrzymania zaświadczenia 98 % bonifikata nie przepadnie.

 

W celu zabezpieczenia swoich praw do bonifikaty, właściciele wyodrębnionych na własność lokali, powinni składać wnioski o udzielenie 98% bonifikaty bezpośrednio do Urzędu Dzielnicy Ursynów, w terminie do końca 2019 r. Osoby, które nie otrzymały zaświadczenia w 2019 roku, nie stracą prawa do bonifikaty. Wzór wniosku: „O  opłatę jednorazową i bonifikatę” dostępny jest (tutaj) i na stronie internetowej Urzędu Dzielnicy www. ursynow.pl pod informacją o przekształceniach.

 

W zakresie spółdzielczych własnościowych praw do lokali wszystkimi formalnościami związanymi z przekształceniem gruntu we własność zajmuje się Spółdzielnia, która monitoruje zmiany w przepisach i jest w stałym kontakcie z Urzędem Dzielnicy.

Wiadomość:
Przekształcenie użytkowania wieczystego we własność
Wiadomość: Przekształcenie użytkowania wieczystego we własność
aktualizacja: 2019-11-27
aktualizacja: 2019-11-27

PRZEKSZTAŁCENIE UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO WE WŁASNOŚĆ

 

Co należy wiedzieć?

 

Jeżeli otrzymałeś już zaświadczenie potwierdzające przekształcenie nieruchomości:

  • zgłoś zamiar wniesienia opłaty jednorazowej wraz z bonifikatą w Urzędzie Dzielnicy lub Zarządzie Mienia Skarbu Państwa (ePUAP, poczta)
  • po otrzymaniu informacji o wysokości należności, wnieś opłatę, dostaniesz dokument potwierdzający spłatę należności
  • złóż wniosek w sądzie wieczystoksięgowym o wykreślenie roszczenia o opłatę wpisanego w księdze wieczystej
  • jeżeli wcześniej wniosłeś opłatę roczną za użytkowanie wieczyste w 2019 r., nadpłata zostanie zwrócona (na wskazane konto lub w kasie Urzędu Dzielnicy)

 

Jeżeli nie otrzymałeś zaświadczenia:

  • zaświadczenia wydawane są sukcesywnie, bez potrzeby składania wniosku
  • ·nie masz powodu do obaw, zachowujesz prawo do bonifikaty, bez względu na datę otrzymania dokumentu, masz 2 miesiące na zgłoszenie zamiaru wniesienia opłaty jednorazowej
  • sprawdź, które nieruchomości zostały przekształcone na stronach dzielnic, Zarządu Mienia Skarbu Państwa lub w wyszukiwarce na stronie: warszawa19115.pl/przekształcenia
  • jeśli nieruchomość jest już na liście przekształconych nieruchomości – poczekaj na dokument, nie musisz płacić za użytkowanie wieczyste w 2020 r.

 

Szczegółowych informacji udziela

Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115

Wiadomość:
Ogłoszenie
Wiadomość: Ogłoszenie
aktualizacja: 2019-10-14
aktualizacja: 2019-10-14

Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa „Techniczna”

ul. Zawadowskiego 5, 02-781 Warszawa

wynajmie bezpośrednio

lokal użytkowy o pow. 105 m² w budynku Zaolziańska 9

na strzeżonym osiedlu zamkniętym.

Lokal z osobnym wejściem, do remontu.

Warunki umowy do uzgodnienia.

 

KONTAKT: (22) 644-54-19

Wiadomość:
WYWÓZ ELEKTROŚMIECI
Wiadomość: WYWÓZ ELEKTROŚMIECI
aktualizacja: 2019-05-27
aktualizacja: 2019-05-27

Na terenie dzielnicy Ursynów można bezpłatnie oddać zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny w dowolnej ilości w każdą sobotę od 10.00 do 14.00 na parkingu przy ul. Indiry Gandhi przed kortem tenisowym sąsiadującym z Liceum Ogólnokształcącym im. L. Kossutha. Istnieje również możliwośćbezpłatnego odbioru dużych elektrośmieci bezpośrednio z domu.

W Warszawie uruchomiony został program bezpłatnego odbioru dużych elektrośmieci (np. pralek, kuchenek elektrycznych, lodówek) bezpośrednio z domów. W celu ustalenia terminu odbioru zużytego sprzętu wystarczy zadzwonić pod numer 2222 333 00 lub wypełnić formularz zgłoszeniowy. Usługa jest bezpłatna.

Wiadomość:
Nowe zasady segregacji odpadów komunalnych
Wiadomość: Nowe zasady segregacji odpadów komunalnych
aktualizacja: 2018-12-17
aktualizacja: 2018-12-17

Szanowni Mieszkańcy,

Od 01.01.2019 r. wchodzą w życie nowe, bardziej wymagające zasady segregacji odpadów komunalnych.

Nowy regulamin utrzymania czystości i porządku w Warszawie będzie wprowadzany stopniowo.

Od 1 stycznia 2019 r. segregujemy odpady do pięciu pojemników - jeżeli w altanie stoi 5 pojemników, jeśli 3 – segregujemy według dotychczasowego systemu:

  • papier,
  • szkło,
  • metale i tworzywa sztuczne,
  • bio (rozumiane jako odpady kuchenne z wyłączeniem odpadów pochodzenia zwierzęcego oraz tłuszczy),
  • odpady zmieszane (odpady pozostałe po wysegregowaniu frakcji),
  • dodatkowo - odpady zielone oraz odpady wielkogabarytowe.

Rozporządzenie Ministra Środowiska wprowadza kolorystyki pojemników i worków przeznaczonych do zbierania odpadów komunalnych.

  • do zbierania papieru – kolor niebieski, napis ”papier”,
  • do zbierania metali, tworzyw sztucznych i opakowań wielomateriałowych - kolor żółty, napis „metale i tworzywa sztuczne”,
  • dla opakowań ze szkła - kolor zielony, napis „szkło”,
  • dla bioodpadów z gospodarstw domowych - kolor brązowy, napis „bio”,
  • dla bioodpadów z gastronomii i bioodpadów z targowisk - kolor brązowy, napis „bio – gastronomia/targowisko”,
  • dla odpadów zielonych - kolor szary, napis „odpady zielone”,
  • dla odpadów zmieszanych - kolor czarny, napis „odpady zmieszane”,
  • do zbierania odpadów wielkogabarytowych – kolor dowolnie wybrany za wyjątkiem kolorów określonych powyżej, napis – „odpady wielkogabarytowe”.

 Zgodnie z uchwalonym regulaminem od 1 stycznia 2019 r. śmieci będą odbierane od mieszkańców tych dzielnic według następujących zasad (minimalna częstotliwość odbioru):

zabudowa wielolokalowa:

  • papier – co dwa tygodnie,
  • metale i tworzywa sztuczne – co dwa tygodnie,
  • szkło – co cztery tygodnie,
  • odpady wielkogabarytowe – co cztery tygodnie,
  • bio – co tydzień,
  • odpady zielone – w okresie od marca do listopada – co tydzień
  • odpady zmieszane – dwa razy w tygodniu;


   W wyniku przeprowadzonych konsultacji społecznych, zgodnie z uwagami mieszkańców, Rada Warszawy przyjęła następujące zmiany w Regulaminie:

  • wydłużenie okresu odbioru odpadów zielonych; od marca do listopada,
  • dopuszczenie gromadzenia odpadów komunalnych na terenie nieruchomości zabudowanych budynkami jednorodzinnymi w pojemnikach większych niż 120 i 240 litrów,
  • obowiązek mycia pojemników przeznaczonych do zbierania odpadów komunalnych 4 razy w roku (co 3 miesiące),
  • możliwość stworzenia wspólnego miejsca gromadzenia odpadów dla budynków jednorodzinnych lub nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy.

Mieszkańcy mogą znaleźć wiele cennych informacji m.in. harmonogram wywozu odpadów komunalnych, regulamin zbiórki odpadów segregowanych, gdzie i kiedy odbierane są np. choinki czy śmieci „kłopotliwe”, czyli takie, których nie należy wyrzucać do kosza na stronie
www.czysta.um.warszawa.pl 
 
Poprzez Miejski Kontakt z Mieszkańcami 19115 Warszawa, można zgłosić nieprawidłowości dotyczące odbioru odpadów komunalnych, przypadki wandalizmu, dzikie wysypiska czy palenie odpadami w piecach. Dzięki temu odpowiednie służby mogą reagować szybko i skutecznie. W Warszawie zorganizowaliśmy całodobowe Interwencyjne Pogotowie Porządkowe, które usuwa nagłe zanieczyszczenia.

Wiadomość:
INFORMACJE STAŁE
Wiadomość: INFORMACJE STAŁE
aktualizacja: 2019-09-27
aktualizacja: 2019-09-27
 

Rozporządzenie o ochronie danych osobowych RODO

Pismo Zarządu do Członków/Mieszkańców Osiedla S.B.M. "Techniczna" pdf.

 

Szanowni Państwo!

Miejsca postojowe w garażach podziemnych wielostanowiskowych służą wyłącznie do przechowywania samochodów!!! Dopuszczamy przechowanie innych pojazdów typu motocykl, rower, jeżeli to nie przeszkadza innym użytkownikom.

Zabronione jest przechowywanie innych przedmiotów na stanowiskach postojowych jak materiały, opakowania, stare meble itp. Przepisy przeciwpożarowe są w tej sprawie bardzo rygorystyczne.

Prosimy zatem o pilne usunięcie ze stanowisk wszystkich przedmiotów innych niż pojazdy.

Administracja Osiedla S.B.M. „Techniczna”

 

Przeczytaj ZASADY PRZEPROWADZANIA REMONTÓW W S.B.M. "TECHNICZNA".pdf

 

Twoim Dzielnicowym jest sierż. Mariusz Libuszowski.

Interesantów przyjmuje w komisariacie policji W-wa Ursynów przy ul. Janowskiego 7, pok. nr 216
tel. +48 (22) 603 15 14, kom. +48 600 997 318

UWAGA !!!

Dla ułatwienia kontaktu z dzielnicowym prosimy dzwonić pod nr tel. +48 (22) 603 19 78, pod którym można zgłaszać wiadomości i sprawy wynikłe po godzinach dyżuru dzielnicowego.

Oficer dyżurny KP Ursynów tel. +48 (22) 603 19 78
Telefon pogotowia Policji +48 (22) 603 19 78
email: policja@mokotow.waw.pl